تا حالا اینجوری ضد حال خوردیییییین؟!!!!!!!
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




بعد از دو هفته گفتم این جمعه بریم خونه یه پدرو مادرو خواهرایه گلم رو ببینم و یه اب و هوا عوض کنم شنبه برگردم اراک خر بازی دراوردم گفتم بزار بهشون نگم که دارم میام یکم سوپرایز بشن(درست نوشتم دیگه).

جمعه ساعت 6 صبححححححححححححح(اونم من)از خواب بیار شدم(یعنی بیدارم کردنم همچین با لگد زدن در کونم هنوز داره درد میکنه فکر کنم باید ببرم صافکاری بدونه رنگ در بیارن) تو اون هوایه سرد اراک رفتم ترمینال  خلاصه اومدم ساوه رسیدم خونه در زدم کسی باز نکرد کلید انداختم رفتم تو دیدم کسی نیست زنگ زدم ددم(بابام) میگم کجاین میگه: ما رفتیم قم شب بر میگردیم. میگم من اومدم زودتر برگردین

گفت:نه میخواستی نیای ما کار داریم شب ساعت 10 11 میایم

ای ای ای تا حالا اینجوری ک...ر نخورده بودم ای پکر شدم تو رو خدا میبینین بعد انتظار دارن پسرشون خرس گندشون شیمیست بشههههه

PCرو روشن کردم دیدیم وای وای اجیایه گلم همچین ریدن توش اه هم نگفتم یه ماهی میومد بالا فایل هارو میخورد (ویروس ایه نامرد زنتونو گ....دم) خلاصه . سرتونو درد نیارم امروز یه ضد حالی شد واسم که تا عمر دارم یادم نمیره مخصوصا این جمله((می خواستی نیایییییی)) همچین سوختم که همسایه ها زنگ زدن 125....................




نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت14:34---23 مهر 1392
وبت عالیه خوشحال میشم یه سری به وبم بزنی باتبادل لینک موافقی

سپيده
ساعت16:15---22 آبان 1390
سلاااااااااااااام

ديگه نمياي نظر بدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام سپیده نمیدونم چی شده ولی من تو وبت نمیتونم نظر بدم


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:26---17 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااام
اره اومده بودی تبریک گفته بودی
فکنم تو پست قبلی بود
همون نظرت که نوشته بودی که ساعت1تازه سر شبه،ها؟؟؟
راستی معلم کلاس اولت کی بوده که انقدخوب یادت داده شمارش اعدادو


سپيده
ساعت16:34---16 آبان 1390
kojaeei????????????????



arezoo
ساعت13:38---16 آبان 1390
دل من تنها بود

دل من هرزه نبود

دل من عادت داشت

که بماند یک جا

به کجا؟

معلوم است

به در خانه ی تو

دل من عادت داشت

که بماند آن جا

پشت یک پرده تور

که تو هرروز آن را

به کناری بزنی

دل من ساکن دیوارو دری

که تو هرروز از آن می گذری

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه یک باغچه بود

که تو هرروز به آن می نگری

دل من رادیدی؟

ساکن کفش تو بود

یادت هست؟

eydet mobarak


سرخوش
ساعت7:44---16 آبان 1390
خوشمان آمد!
خوب ضایعت کردنا
تا باشه از این ضایع کردنا
آخه تو رو چه به سوپرایز کردن!!
واقعا خدارو شکر که من تو شهر خودمون درس میخونم
راستی ترم چندی؟


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:13---14 آبان 1390
اقا پسر بیا جوابتو بگیر برووووووومنظورم اینه که داش امیر جون بپر بیا جواب تست رو اپیده
بس که تنبله این پسره ی دیووووونه من باس برم خبر کنم بقیه رو واسه اپا


عطیه
ساعت15:00---14 آبان 1390
slm amir bade ye rooze be dard nakhor bad ye gand zandan yekam khandidam khodaish
khili bahal minevisii makhsoosan tikehat saat hay khobii dashte bashii


مصي
ساعت12:53---14 آبان 1390
قرار شد حرفاي زشت نزنيا بچه جان!
من اينروزا اخلاق ندارما دلخور ميشم!!


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت21:09---13 آبان 1390
چیه چرا گریه میکنی داش امیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا پرت و پلا میگی؟؟؟؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

arezoo
ساعت13:11---13 آبان 1390
پاسخ:ناهار سلام سوسیس

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:43---13 آبان 1390
اخخخخییییییششششش روحمو شاد کردی با این داستان امروزت امروزخیلی جالب بود،میخواستی اونا رو سورپریز کنی خودت شدیوای مردم از خندهدم بابات داغ با اون حرفش

سپيده
ساعت11:23---13 آبان 1390
اشكال نداره داداشييييييييييييييي
ديگه حالا حالا ها نرو پيششون


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت10:54---13 آبان 1390
آخییییییی...چقدر ضدحال خوردی پسر
اما چه سوپرایزشون کردی!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 13 آبان 1390برچسب:, :: 10:10 ::  نويسنده : امير حسين